Tesla Autopilot/ Auto Park og hvide "trucks" er åbenbart ikke en god kombination.
Teori: Den kan ikke se bagenden på den hvide pick-up fordi kofangeren sidder så højt (?)
Tesla Autopilot/ Auto Park og hvide "trucks" er åbenbart ikke en god kombination.
Teori: Den kan ikke se bagenden på den hvide pick-up fordi kofangeren sidder så højt (?)
Hvad faen er det der er monteret på taget af denne bil?
Jah, så blev det min tur til at filme et fjols. Vedkomne havde indhentet mig/os ca. 30 sek tidligere, og lavede så denne hjernedøde overhaling:
https://drive.google.com/open?id=0B-8QF3XczPNZa2pQbXpxZ2h2akk
Ja, man forstår måske godt utålmodigheden, hvis hastigheden står til troende... Men rimeligt dumt at sætte sit eget og andres liv på spil bare på grund af det. Hellere langsom og levende end det modsatte, trods alt. Tak for videoen :-)
edge - der er ca. 30 sek yderligere til krydset efter bakketoppen. Derefter er der fri mulighed for at komme forbi.
DeaconWP - Det kan man på bagkameraet... ;)
DeaconWP - Det har jeg ikke så meget erfaring med. Gør man?? Gider de overhovedet at gøre noget, når der nu ikke skete noget?
Tja, der er da mange der har fået en bøde for at overhale på den måde, uden at de har kørt ind i en modkørende.
Om de gider bruge dit bevis materiale ved jeg ikke. Men det er vel op til dem at sortere, og samtidigt også deres opgave at beskytte uskyldige modkørende.
Tja...en ordentlig samfundsborger ville naturligvis gøre det...spørgsmålet er bare om jeg kan svinge mig op til at være det i ...hmm..et par minutter. :D
Enig. Men det bliver jo ikke bedre af, at du accelerer pludseligt fra 113 til 131 km/h, lige da han trækker ind foran dig. Han er nok ikke opmærksom på, hvor hurtigt en Tesla kan accelerere, så det er nok derfor, han vurderer, at han sagtens kan nå ind foran dig. Dårlig undskyldning - ved det godt. Underhaling er stadig ulovligt.
50/50 sindsygt - sindsygt at overhale indenom med så høj hastighed, tilsvarende sindsygt at foretage en kraftig acceleration for at forhindre en vellykket overhaling. Var der sket et uheld, og med det video materiale, så var skylden blevet delt 50/50 og med en vis sandsynlighed en betinget frakendelse til begge.
Bare fordi andre opfører sig som idioter så behøver man ikke gøre situationen endnu mere farlig