Loading...
dk

Service plan = 4 x service når du vil ! | Tesla Forum

SuneH
SuneH Dec 29 '16
Citat fra HS Nogle gode forslag til hvor man kan få renset bremserne og hvad det koster? Godt nytår Henrik

Jeg fik skilt, renset og smurt bremser af Autoskadestuen i november i forbindelse med at de skiftede til vinterdæk. De tog ½ time per hjul, i alt 4 timers arbejdsløn. Det svarer til ca. 1300 - 1400 kr tror jeg. Det er billigt ift at skulle skifte skiver og klodser hvis det hele ruster sammen (+25.000 kr har jeg hørt).

christer
christer Dec 29 '16
Jeg har lige fået renset og smurt bremserne hos Tesla i Kastrup. Pris 520 kr plus moms.
Niels
Niels Dec 29 '16
@christer. lyder godt nok billigt, er det også gjort grundigt eller har de lige sprøjtet lidt smørrelse på dem..

KimT
KimT Dec 29 '16

Med den timepris de har, har de så max. brugt 30min på det !

webercarbmann
webercarbmann Dec 30 '16
Citat fra christer Jeg har lige fået renset og smurt bremserne hos Tesla i Kastrup. Pris 520 kr plus moms.

Christer - Jeg fik lavet det lille service hos autoskadestuen og kiggende med, da mekanikeren adkilte brenserne. Efter under et år var de ikke bare sådan lige til at pille ud. Jeg tvivler meget på at det kan gøres på 30 min.  Er du sikker på at Tesla har adskildt bremserne, renset klodserne for rust og tilføret lidt smørrelse inden montering igen?  Hvis ikke vil jeg mene at det er falsk tryghed.  Vh Peter

Klaus_
Klaus_ Dec 30 '16

Jeg har lige fået lavet bremserens hos Tesla Århus for 1300 kr inkl moms, på fakturaen står der:

Brake Discs and Calipers General Diagnosis Performed.
Corrections: Brake Pads/Calipers - Clean and Lubricate (With Wheels Removed)
Brake Pads/Calipers - Cleaned and Lubricated. 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11