Er der stemning for en byggedag på Sjælland inden for den nærmeste tid til evt. isolering, kamera montering m.m.?
Er der stemning for en byggedag på Sjælland inden for den nærmeste tid til evt. isolering, kamera montering m.m.?
Jeg vil godt tilbyde at stå for fælleskøb af STP til en eventuel byggedag på Sjælland når datoen findes. Der er dog umiddelbart 2 betingelser herfor, og det er, at det vil være muligt at levere lydisoleringen på adressen for byggedagen, og at dem fra Sjælland som har intentioner om at afhente lydisoleringen hos mig i forbindelse med byggedagen i Thorning den 6. Februar, fastholder denne aftale, da antal pakker som er bestilt til afhentning pt. er 17 pakker. Hopper en del af de 17 fra, vil prisen på de øvrige pakker stige i pris, da prisen vi har fået er baseret på min. 30 pakker.
Prisen vil så igen blive 700 kr. pr. pakke leveret på dagen såfremt at vi når op på 30 pakker eller mere. I skal ikke begynde at bestille hos mig endnu. Lad os lige finde en dato, sted osv. inden at vi går videre...
Jeg arrangerer gerne et par nye dage, men af hensyn til alt det praktiske og vejret, vil jeg foreslå at vi venter til april. Årsagen er risikoen for dårligt vejr - regn, men især risikoen for sne. Kommer vi i biler der har været igennem sne, så bliver alt drønende vådt og det er ikke praktisk at arbejde indendørs i en våd hal.
Derfor vil jeg først finde et sted til midt april. Har prøvet træf i andre sammenhænge, hvor alt blev oversvømmet, og tro mig, det er ikk sjovt. Så en tidlig forårsdag midt april, hvis der er stemning?
Har nogen lyst til at arrangere noget tidligere, så vær velkommen. Skal jeg arrangere noget i april, så sig til
Det lyder som en rigtig god idé at vente til April set i forhold til vejr og det praktiske. Imens må vi bare håbe på at det holder tørt i Thorning den 6. Februar...
Jo, men jeg tror det Ken mener er at hvis vi kører ind med 30 drønvåde biler fyldt med sne og sjap så risikerer det at blive en suppedas indendøre...
Mig bekendt er der ikke pt. en dag fastlagt for en ny byggedag i Jylland.
Vi kan glæde både dem der deltog i Thorning d. 6 februar og dem der har ønske om at komme med til næste byggedag at vi (Deacon & undertegnet) er blevet lovet at vi kan benytte samme faciliteter endnu engang.
Vi forestiller os derfor at vi efter sommerferien begynder at planlægge byggedagen til gennemførelse i en weekend ultimo september.
mere info tilkommer løbende