Har haft en positiv dialog med skat i dag og de venter snart tilbage med nyt
Det lyder godt Gert - håber der er godt nyt i vente.
Hej Allesammen
Jeg har været i dialog med nogle politikere og skatteministeren har rettet henvendelse til skat omkring min mail til ham omkring mine ordre på 2 model X.
Jeg har fået svar fra under direktøren fra afdeling Motor, Skat forventer at have en løsning på vores klager indenfor en måned.
Det hjælper at være direkte i sin kommunikation.
Las mig høre, hvad der sker hos jer ?
Mvh. Gert
ps. Send evt. jeres numre i privat besked, så får i mere at vide.
Ja der er nok en del politik involveret her. Jeg har også talt med Poul fra Skat i sidste uge. De skulle gerne have en afgørelse inden ugen er omme. De er klar over at der kræves en afklaring hurtigst mulig.Nu har kineserne åbenbart fået lov til at konfigurere...
Nogen der har hørt nyt fra SKAT?
/Martin
Så de søger en spindoktor. Det skulle de nok have gjort i august/september ;-)Poul fra Skat lovede at de ville have en løsning inden ugen er omme. Det vil sige at de burde have en løsning i dag. Jeg giver ham et kald senere i dag og melder tilbage herinde.
Nogen der har hørt nyt fra SKAT?
/Martin
Reserved
Your Model X was reserved on 17/07/2014. You'll be invited to configure based on the date of your reservation.
Og på den danske står der noget der ligner noget maskinoversat:
Reserveret
Din Model X underskrift var reserveret på 17/07/2014 . Du vil blive inviteret til at konfigurere den i rækkefølge efter hvornår du har lavet din reservation.
Så på den danske udgave af siden har jeg bestilt en "Model X underskrift" :-)
Jeg lagde lige mærke til en sjov lille detalje på "MyTesla" under min Model X reservation. På den engelske side står der:Model X Signature = Model X underskrift.What's Next?
Reserved
Your Model X was reserved on 17/07/2014. You'll be invited to configure based on the date of your reservation.Og på den danske står der noget der ligner noget maskinoversat:
Hvad nu?
Reserveret
Din Model X underskrift var reserveret på 17/07/2014 . Du vil blive inviteret til at konfigurere den i rækkefølge efter hvornår du har lavet din reservation.Så på den danske udgave af siden har jeg bestilt en "Model X underskrift" :-)
/Martin
Ja vi har aftalt at jeg ville få besked så snart der lå en afgørelse.denlange - Har du en aftale med Poul fra SKAT om en orientering, såfremt SKAT's jurister
når frem til en afgørelse i morgen?
Hej Allesammen
Jeg vil også sige at min dialog med Poul fra SKAT har været rigtig god, men i sidste ende er det jo juristerne, der afgører sagen. Det er også midt indtryk at mødet i morgen d. 10/2 bliver her hvor sagens udfald definitivt besluttes. Slå gerne på tråden når du hører noget.
Jeg har aftalt med skat at de kontakter mig hurtigst muligt måske allerede i morgen d. 10/2.
Jeg har møde med Tesla's CEO i morgen og vi skal snakke om nogle andre emner.
Hvis jeg har fået svar fra skat inden vores møde kl. 16, så vil en af mine emner på vores møde være Model X og levering hurtigst muligt som aftalt.
Vi krydser alle fingre for at skat har forståelse for at vi faktisk har lavet en ordre.
Har lovet skat at jeg samler alle henvendelser og giver jer alle besked på udviklingen i sagen.
Vi havde en rigtig god snak sidste uge og de har forståelse for mine indput.
-Gert