Men med version 7.0, hvor den kunne finde på at trække hen imod afkørslen, og man så holdt den på rette kurs, uden at autosteer slog fra, lærte den over et par gange, ikke at trække ud mod denne afkørsel den næste gang. Så, det at systemet lærer løbende virker...
Nogen som har logget ind med egen Spotify account og benyttet egne playlister?
På min er der flere, specielt danske kunstnere som er fadet og derved ikke kan afspilles...
I går (søndag) var der kun 25% der fik opdateringen i forhold til antallet lørdag, ifølge dem der har skrevet ind på trackeren: http://ev-fw.com/track-reports.php?ver=7.1
Mon de har lukket for hanerne igen, og dem der har fået nu, er en slags "public beta testere" i nogle dage, før vi andre lukkes ind?
Nope, for jeg har netop fået min opdatering nu (det hjalp at "brokke" sig her i tråden, åbenbart :-)
Vinterhjulene kom/kommer aldrig, så dem har jeg afbestilt for en måned siden......
Skal der holde to biler i båsene ved siden af, for at den kan parkere automatisk?
@T35S7A, Ser ud til at den klarer det ganske fint på din video. Sikkert ingen sag når båsene har en tilpas bredde. Der hvor jeg parkerer dagligt, og faktisk bakker ind, er jeg nødt til at holde tættere på den ene bil end den anden, for at kunne komme ud af bilen - og minimere chancen for bilkabuler... det kan man sikkert ikke fortælle autopark softwaren at den skal gøre.
Så fik jeg også notifikation på app'en. Glæder mig til at komme hjem til bilen, men lidt ærgerligt at jeg ikke kan starte opdateringen via app'en, så den er klar når jeg kommer hjem.