Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 7 '16

lidt billeder fra workshoppen

oledole
oledole Sep 7 '16

Veligeholdelse af Opticoat.

Jeg tænker om om man skal gøre noget ved Teslaens overflade her til efteråret/vinter, når den har fået Opti Coat.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Oct 26 '16

Oledole: Vask engang om ugen med optimum no rinse. Se evt en fin artikel i det forrige nummer af fdm. Når bilen er vasket kan man evt forkæle den med optimum car wax (på spray) eller opti seal (også på spray) Når foråret titter frem plejer jeg efter vask at spraye bilen ind i Ferrex fra optimum som tager diverse nedfald, flyverust og tjære. Derefter vasker jeg den igen og lakken er som ny :)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 24 '16

Black friday TILBUD : 7200 kr

Opti coat Pro+ behandling 

Indvendig kabinebehandling incl beskyttelse af alle overflader

Glasbehandling over alt. 

Opti coat pro på fælge (forsiden) 

Alt chrome coates

Undervogn spules grundigt og vokses

dørfalser rengøres og coates grundigt

Pakken skal bestilles inden 1 dec og koster kun 7200 kr (dvs den reele pris for en sprit ny bil der kun skal coates uden lakarbejde.).

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Nov 25 '16
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 26 '16

Hej alle. Grundet den store interesse er jeg nødsaget til at begrænse tilbudet til den 1 dec, sorry

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 24 '17

Hej alle. Jeg er allerede begyndt at have ca 14 til 21 dages ventetid på behandling af lakken med coating, derfor ....  bestil i god tid hos mig, men jeg har efterhånden godkendt flere centre i danmark til at udføre coating. Sjælland har flere steder at vælge imellem mens Jylland repræsenteres der kun mig og car cosmetics. 

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Nov 23 '17
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 15 '18

Til info har vi lanceret en ny version af opti coat pro + - den slår  alt af banen men vi har kæmpet med at lære produktet at kende. Nu er vi klar!

opticoat.dk

Jeg skal nok blive meget bedre til at ligge billeder ind her på forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 6 '19

Så er kalenderen for marts igang med at blive booket op, ifht OptiCoat behandlinger - Især Model 3 trækker det store læs pt :) Smid mig en besked herinde, så giver jeg et godt tilbud

Mvh Morten

opticoat.dk

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 24 '19

Tag et kig i shoppen her: http://www.detailing-bilplejecenter.dk/alle-produkter/

Der kommer en masse nye produkter til november :)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14