lidt billeder fra workshoppen
Veligeholdelse af Opticoat.
Jeg tænker om om man skal gøre noget ved Teslaens overflade her til efteråret/vinter, når den har fået Opti Coat.
Oledole: Vask engang om ugen med optimum no rinse. Se evt en fin artikel i det forrige nummer af fdm. Når bilen er vasket kan man evt forkæle den med optimum car wax (på spray) eller opti seal (også på spray) Når foråret titter frem plejer jeg efter vask at spraye bilen ind i Ferrex fra optimum som tager diverse nedfald, flyverust og tjære. Derefter vasker jeg den igen og lakken er som ny :)
Black friday TILBUD : 7200 kr
Opti coat Pro+ behandling
Indvendig kabinebehandling incl beskyttelse af alle overflader
Glasbehandling over alt.
Opti coat pro på fælge (forsiden)
Alt chrome coates
Undervogn spules grundigt og vokses
dørfalser rengøres og coates grundigt
Pakken skal bestilles inden 1 dec og koster kun 7200 kr (dvs den reele pris for en sprit ny bil der kun skal coates uden lakarbejde.).
Hej alle. Grundet den store interesse er jeg nødsaget til at begrænse tilbudet til den 1 dec, sorry
Hej alle. Jeg er allerede begyndt at have ca 14 til 21 dages ventetid på behandling af lakken med coating, derfor .... bestil i god tid hos mig, men jeg har efterhånden godkendt flere centre i danmark til at udføre coating. Sjælland har flere steder at vælge imellem mens Jylland repræsenteres der kun mig og car cosmetics.
Til info har vi lanceret en ny version af opti coat pro + - den slår alt af banen men vi har kæmpet med at lære produktet at kende. Nu er vi klar!
opticoat.dk
Jeg skal nok blive meget bedre til at ligge billeder ind her på forum
Så er kalenderen for marts igang med at blive booket op, ifht OptiCoat behandlinger - Især Model 3 trækker det store læs pt :) Smid mig en besked herinde, så giver jeg et godt tilbud
Mvh Morten
opticoat.dk
Tag et kig i shoppen her: http://www.detailing-bilplejecenter.dk/alle-produkter/
Der kommer en masse nye produkter til november :)