Ken _ det er noteret ;-)
Hvor lang tid skal man booke i forvejen? Jeg kan forstå du/I har travlt derover på Fyn :)
Indtil videre står min S'er til leveringen "slutningen af maj", så det kan jo godt risikere at blive starten af juni også.
Hej Klaus. Book så snart du kender leveringsdato . Har ca halvanden månededes ventetid. Men folk bytter tider osv så der er altid huller kalenderen.
@Lysmanden: Bare vent til du ser din lak! - Medbring gerne en meget skarp lygte og gennemgå lakken for fejl, så skal du se. Du bør brokke dig til Tesla hvor der er ridser eller swirls i lakken, hvilket der utvivlsomt er. Foreslå dem at du sender den til Morten for klargøring eller at de refunderer dig hvad der svarer til den pris som deres maler tager for at polere bilen op. Hvorom alt er - det er et utilfredsstillende arbejde for en bil i den prisklasse. Ville du modtage en Aston Martin der var ridset i lakken?
Problemet er i bund og grund ikke at de i KBH forsøger at lave et dårligt stykke arbejde. De har simpelthen ikke tiden til at gøre det ordentligt, fordi de i USA planlægger med hoved op i et mørkt hul. Det duer ikke at alle biler til levering kommer samtidigt - for så kan leveranceapparatet ikke følge med. De burde lave leveringer løbende - og ikke kun de 2 sidste uger i et kvartal!.
Har du/I andre fået noget refunderet i kr. og øre eller fået Tesla til at betale en polering hos Morten?
@Lysmanden: Morten har lavet mere end 80 TMS'ere, så han ved hvad han gør. Du kan sagtens selv polere bilen op, det kræver bare lidt tålmodighed, og ikke mindst det rette håndelag og en god polermaskine. Det tager adskillige timers arbejde, men det er hyggeligt at nusse med sin bil, så det er bestemt en mulighed.
Mht levering, så jo, det kræves at de får "sign-off" på bilen, førend den i henhold til amerikansk lovgivning kan betragtes som indtægtsførende.
Swirls er de bitte små ridser, enten efter en vask, eller efter en polermaskine, som ikke er fjernet rigtigt. Ses på tør bil, og en masse lys. Derfor medbring lygte og hvis den leveres udendørs, et godt microfiber håndklæde til aftørring. Check specielt "hofterne" på bilen, bagsmækken ved spoiler og fronthjelmen.
Morten,
Kan jeg få et dato forslag fra dig på hele pakken. Fik min bil i torsdags. Nu må jeg jo hellere passe godt på mit nye "yndlingsværktøj".
MVH Christian
Hej Christian - tillykke med bilen. Hvad med den 14 maj? Skriv helst på min mail eller en besked så vi ikke forpester forum med reklame og bestillinger :)
mobil: 2538 5660
Mail: Info@detailing-bilplejecenter.dk
Hej tesla-venner
Så er min TMS afleveret hos Morten i Odense. Sikke en varm velkomst og ro der er omkring den mand. Det er som at aflevere sin baby til den mest varme og kærlige hyggeonkel der nu i 24 timer (eller ca) går og pusler om bilen.
Den får hele turen. Af med modelbetegnelse og batteri str (kommer alligevel til at ændre sig om nogle år).
Rens i bund, affedtning, claybar og polering af ridser (forhåbentligt). Til sidst den store opticoat pro med efterfølgende gloss-lag. Jeg glæder mig til at se resultatet :-)
/Søren
Her et før-billede af en semi-ren bil stadig med modelbetegnelse.
Hej tesla-venner
Så er min TMS afleveret hos Morten i Odense. Sikke en varm velkomst og ro der er omkring den mand. Det er som at aflevere sin baby til den mest varme og kærlige hyggeonkel der nu i 24 timer (eller ca) går og pusler om bilen.
Den får hele turen. Af med modelbetegnelse og batteri str (kommer alligevel til at ændre sig om nogle år).
Rens i bund, affedtning, claybar og polering af ridser (forhåbentligt). Til sidst den store opticoat pro med efterfølgende gloss-lag. Jeg glæder mig til at se resultatet :-)
/Søren
Held og lykke Søren. Glæder mig til at se resultatet. Min skal have samme behandling når den kommer....
Torben_E
Så fik jeg tid til at lægge nogle billeder op af Opticoat pro med gloss. Glæd dig til det bliver din tur Torben :-)
Morten er virkelig dygtig, omhyggelig og passioneret med hans arbejde. Det er ren wellness for bilen at komme til detailing ;-) Morten fik faktisk fjernet alle de ridser der var på den som enten havde været der fra start eller kommet til senere. Af de mange TMS han har set var min i den bedre stand selv sammenlignet med helt nye direkte fra Kirstinehøj.
Man kan sige at bilen burde (efter min mening) have set sådan ud ved modtagelse hos tesla...
Han opdagede desværre også en bule på bagklappen (uden ridse) og på et mærkeligt sted som jeg ikke kan se hvordan kan opstå... det kan derfor ikke udelukkes at bilen var "født" med den - så kik godt efter når de nye skal hentes.
Lakken føles nu heeeelt glat og Morten og jeg fik en god snak om hvordan jeg kan holde det ved lige. Fik også købt lidt produkter af ham. Der kommer snart en webshop op siger han og det skal - ligesom bilerne - være helt perfekt.
Og så har den selvfølgelig her nogle dage efter fået ridser igen af de små af slagsen - helt uundgåeligt... Ingen problem siger Morten - dem fixer vi næste gang du kommer forbi :-)
EDIT: Skal da love for at billederne driller mig... Vend skærmen om eller stå på hovedet ;-)
Det ser fantastisk ud Søren. Overvejer også gloss coat. Hvad tager Morten egentligt ekstra for denne behandling ved du det?