Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

Lund
Lund Aug 28 '15

@emply, brace yourself... Har ikke selv fået det udført, men i lang tid har der ikke været andet end roser til Morten her i forum. Så det er måske en anelse for hårdt formuleret.

Johndurup
Johndurup Aug 28 '15
Det var da en svada at komme med her i forum.burde du ikke have ringet til Morten hvis du er utilfreds.
Jeg har fået opticoat,hos Morten,og han har lavet et flot stykke arbejde.
J.D
JL
JL Aug 28 '15

@Emply: Du følger en kedelig trend - hvor man griber til at svine folk på sociale medier - uden først at have taget fat i dem direkte. Det kunne jo være Morten kunne udbedre din kones bil (hvis der reelt er noget at udbedre), så alle ville være glade. Virkelig dårlig stil... 

Har fået OptiCoat'et to biler hos Morten og er yderst tilfreds med resultatet!

AxelEmil
AxelEmil Aug 28 '15

Har fået opticoat behandlet min mørkeblå P85D'er hos Morten - meget smukt resultat !!

mortenhomann
mortenhomann Aug 28 '15

Jeg er også kun yderste tilfreds med servicen og resultatet - også her 1½ år senere.

Mixi
Mixi Aug 28 '15

Kan kun sige jeg er 100% tilfreds med resultatet

Forummets indlæg er redigeret af Mixi Aug 28 '15
Pim
Pim Aug 28 '15


Hold da op man skal passe på hvad man skriver på dette forum, slap dog af.
Det er vel svært at skrive at man ikke er helt tilfreds meget mildere end det Emply gør her, han bruger ordene "lidt skuffet" og "stramme op"


@Lund der kommer nok også kun ros til Opti-coat på dette forum frem over, for hvem tør skrive noget negativt? Det er vel det vi er her for, at hører andres erfaringer, både de gode og de dårlige.


@Johndurup det kan jo være at han har talt med Morten's medarbejder omkring det, det virker da ikke som om han er komfliktsky, jeg ved det ikke, men det gør du da heller ikke. 


@JL du gør jo selv nøjagtig det samme som du klandrer Emply for, du ved da heller ikke om han har taget fat i medarbejderen direkte. Du antyder endda at han er urimelig og at der måske reelt ikke er noget at udbedre?

Ja jeg skulle bare af med det, men nu går jeg ud og slår græs, så kan i "maltraktere" min indlæg i mellemtiden :-)

 

Mixi
Mixi Aug 28 '15

@pim det er fair nok det du skriver, kan se@ Emply har fjernet sit indlæg så ved ikke hvad der stilkker under. 

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 28 '15

Emply skulle bare ud med noget galle - vi har i telefon, snakket om "sagen" ;) 

- til dem der nåede at læse indlægget (hvilket jeg ikke selv nåede) så har jeg snakket med min medarbejder

Hookmaker
Hookmaker Aug 29 '15

Enig Emply er en fin fyr og en god ven,  - han er dog en travl business mand, så det der med at køre til Odense for at få noget lavet, sætter tanker igang om hvorfor en lignende service ikke fås i nærområdet. Det er der jo ikke noget galt i, og jeg håber da der kommer noget Opticoat op at køre herovre, men indtil jeg har set det udført, er Morten i Odense min mand til jobbet - Opticoat er én ting, udførelsen og håndelaget en helt anden, og her er Morten SECOND TO NONE!...;-)   

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 7 '15

Hej Alle

Efter massivt pres kan jeg endelig tilbyde online salg af diverse verificerede bilpleje produkter, da jeg har lånt en lille krog af www.all4cars.dk - Der vil komme mere og mere online efterhånden. Bemærk at produkterne er nogle vi bruger i hverdagen. 

www.all4cars.dk

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Sep 7 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Sep 8 '15

Hej Morten

Superfint initiativ og fornuftige priser. Lige et spørgsmål. Optimum Gloss coat som også kan købes på siden er så vidt jeg forstår vel ikke noget du anbefaler at man selv giver sig i kast med eller hvordan?

 

Klaus_
Klaus_ Sep 8 '15

Super! Er lageret i Odense eller blir det hos all4cars? Håber på sidstnævnte, da jeg så kan køre forbi og hente :)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 8 '15

Gustavsfar1: GlossCoat er blandt andet tiltænkt forbrugermarkedet, hvorfor den er meget brugervendilig.  OptiCoatPro  og pro+ kan ikke købes af private.

Klaus: Der kommer lager begge steder :)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 9 '15

Vil bare sige tak til den massive opbakning til vores nye side www.all4cars.dk Den bilpleje i finder derinde er noget vi bruger professionelt i hverdagen hos detailing bilpleje. Her går vi ikke på kompromis med kvaliteten og hver produkt er verificeret. mere kommer online de kommende dage

KS
KS Sep 9 '15
Topic blev flyttet fraTesla Model S: Interiør & Eksteriør.
NCL
NCL Sep 10 '15
DetailingBilpleje: hvorfor koster lædersprayen næsten 150 kr mindre i webshoppen end i "butikken" ?
Forummets indlæg er redigeret af NCL Sep 10 '15
Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Sep 10 '15

OPTICOAT – NU PÅ SJÆLLAND!

Vi har den glædelige nyhed at informere om at vi har indgået samarbejde med Optimum Car Care og derfor nu kan tilbyde Opti-Coat.

 

Det er godt nyt til alle øst for Storebælt, der gerne vil have deres bil behandlet, men synes at det er for langt og besværligt at køre til Fyn og finde hotel/tage tog frem og tilbage e.l.

 

Vi har fine forhold, hvor vi har en afdeling, som bliver lukket af, hvor vi har en lift, som gør at vi kan få bilen op i luften og komme til hele vejen rundt for det bedste resultat (se billede).

 

Vi kommer med en prisliste snarest og forventer at vi kan booke biler ind til behandling fra omkring 14 dage fra nu.

 

LÅNEBIL!

Vi kan tilbyde en lånebil imens bilen er inde til behandling.

 

Vi vil gerne udnytte denne lejlighed til at sige tak til Morten fra Detailing Bilpleje for oplæring og god behandling.

 

Med venlig hilsen og på gensyn hos

Autoskadestuen A/S

Kirstinehøj 37

2770 Kastrup

www.autoskadestuen.dk

tlf: 32450431

e-mail: info@autoskadestuen.dk

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 10 '15

NCL - vi har købt stort ind af læderplejen så prisen er en helt anden nu. Omvendt solgte jeg no rinse shampooen til indkøbspris før, men nu ligger den på alm pris sammenlignet med england, tyskland og holland

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 17 '15

Vi har de sidste par uger blandt andet coated de nye farver titalium metallic, obsidian og deep blue - resultatet var ekstraordinært`!  Især titanium metallic blev virkelig lækker og eksklusiv

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »