Loading...
dk

Ny Update | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Jan 9 '16

.

jhyldgaard
jhyldgaard Jan 9 '16
Fedt......bare det snart er min tur
Maho
Maho Jan 9 '16

En dejlig lille detalje under "additionel improments" er at man igen kan "mute" på rettet når man bakker, den detalje forsvandt (ved en fejl må man formode) ved 7.0 opdateringen. Det er jo et stort lokum når pladsen er snær, så har savnet at kunne dræbe musikken via "mute":-)

Werge
Werge Jan 9 '16
Hvilken version har I fået ?
Jeg har fået v7.1 (2.9.154) og mine release notes ser lidt anderledes ud.
Fx Perpendicular Autopark dvs. bakke ind i en bås.
Bentzilmer
Bentzilmer Jan 9 '16
Autopark kræver autopilot pakke, og det har alle jo ikke. Derfor forskellige verdioner
Werge
Werge Jan 9 '16

Selvfølgelig. Den fangede jeg ikke i farten.
Her den del af release noten som er anderledes for den med autopilot pakken.

Forummets indlæg er redigeret af Werge Jan 9 '16
Maho
Maho Jan 9 '16

Ahhh, dejligt der var lidt ekstra i godteposen til AP bilerne:-) vel ok med begrænsningen på AP.... Var sjovt at lege med i starten på mindre veje, men helt ubrugeligt i praksis og vel derfor også lidt farligt. Fungerer alligevel kun tilfredsstillende når den kan se 2 striber, så ingen praktisk ændring for mig her.... Også super med auto-forslag på fart v/fartpilot

Spændende med bås-parkering. Parallel parkering virker jo fantastisk, men er godt nok en grænseoverskridende oplevelse, tog mig mindst 10 parkeringer før pulsen var normal under parkeringen. Men nu bruger jeg den hver gang den er til rådighed - fordi jeg kan!!:-)

KimT
KimT Jan 9 '16

Ifm. beta software siger de der har prøvet det at den har brugt alt for mange forsøg på at parkere i bås, så det har været ubrugeligt (pinligt..........).

Michael72
Michael72 Jan 9 '16

@Mugge; kan den nye software auto parkere, som på videoen og virker det via FOB'en ? Har ikke selv fået updaten endnu.

Mugge
Mugge Jan 9 '16
Jeg har ikke selv fået Update endnu, links er blot nogle jeg fandt på youtube
Jesper74
Jesper74 Jan 9 '16

Mangler også min update. Har faktisk ikke fået en eneste update siden lanceringen af Autopilot i sensommeren. Gælder det også jer?

Werge
Werge Jan 9 '16

Jeg har været ud og prøve autopark i bås, det virker, men ikke overbevisende. Det er lidt langsomt, så tror ikke det bliver noget jeg vil bruge often, modsat paraelpakeringen, som jeg er stor tilhænger af, det virker rigtig fint.

Har ikke fundet noget omkring at den selv kan køre ind og ud af garage, så det må være i en anden opdatering.

Werge
Werge Jan 9 '16

Ser ud til release notes i USA har Summon (Beta) funktion, som vi ikke har fået i EU?
Det er denne funktion som vises i forskellige videoer lige nu.
https://youtu.be/nHLqjdAfDUQ

SuneH
SuneH Jan 9 '16
Lige et rookiespørgsmål: kræver den at den er på wifi for at kunne hente opdateringen, eller kan den gøre det via bilens egen 3G? Har ikke prøvet en opdatering før.
Werge
Werge Jan 9 '16

Den kommer fint med 3G, men rygtet siger de prioritere dem på wifi, dog ikke overbevist om den holder.

Jabba
Jabba Jan 9 '16
Werge: Ja det lader til at Summon er forbeholdt amerikanerne indtil videre. Det er ellers en funktion jeg ser frem til at prøve.
Werge
Werge Jan 9 '16

Havde planer om at få en carport bygget her til foråret, men nu bliver jeg da nød til at have en garage med el port. Det ser for cool ud.

GO4IT
GO4IT Jan 9 '16

Er der nogen af jer der har fået den nye opdatering, der har fået sædevarme i bagsæderne tilbage (forsvandt desværre ved sidste opdatering ;-)

janlanxe
janlanxe Jan 9 '16

Jeg hentede min TMS den 4. december 2015 og har siden da ikke fået opdateringer.

Derfor et hurtigt spørgsmål: Får man en notits om opdatering på MyTesla på nettet eller via app'en? Eller er det kun i TMS'ens touchscreen, man får besked?

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »