Loading...
dk

Ny Update | Tesla Forum

nicom
nicom Feb 20 '16
+1..
Fed update...
PEB
PEB Feb 20 '16
Ny update i nat.
KimT
KimT Feb 20 '16

Citat fra PEB Ny update i nat.
Den har jeg godt set sporadisk på bl.a TMC - men det tyder ikke på den bliver ruller særlig hurtig ud
krabbe
krabbe Feb 20 '16
Den besked fik jeg i går da jeg forlod jobbet omkring kl. 16.00
Eneste nyt, jeg har set er, at SuC Slagelse nu er synlig.
TeslaFreak
TeslaFreak Feb 20 '16
Hvis det er eneste der er opdateret, så er det noget af en tynd gang suppe.
Michael84
Michael84 Feb 20 '16
Det er vel os ved at være så længe siden at vi fik at vide at der "soon" kommer UI Overhaul, så det stemmer med forskellen på vor tidsregning og Teslatid. Er der nogen der har hørt rygter om at der sker noget her?
KimT
KimT Feb 20 '16
Man må da håbe at de har opdateret samtlige kort. Bl.a så man ikke behøver at køre kænguru kørsels på den 11km strækning af motorvejen øst for Silkeborg med TACC aktiveret - fordi strækningen ikke findes i Navigon delen.
Kiefer
Kiefer Feb 20 '16
At få en ny SuC med på kortet kræver ikke en softwareopdatering.


/Martin

TwoChops
TwoChops Feb 20 '16
Map updates er også uafhængige af ordinære software updates.
JPdec14
JPdec14 Feb 21 '16

Hej Alle - ny i forumet, så undskylder mange gange hvis denne post er i de forkerte tråd. Mht. summon funktionen som vi ikke har fået endnu - jeg kan se at den er "forberedt" i min iPhone app (se vedlagt screenshot). Eller er dette old news? Jeg har bare ikke set denne setting før.


/Jan

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 21 '16
Ja den kom nogenlunde på samme tid som 7.1 blev rullet ud i US
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 21 '16
Twinauto
Twinauto Feb 25 '16
Hvor kan man se om man feks har fået 2.12.22, jeg synes ikke jeg har set noget siden 7.1?

Nogen der ved hvor lang tid der kan gå fra de første i DK begynder at modtage ny update til at alle bør have modtaget?
Kiefer
Kiefer Feb 25 '16
Klik på Tesla logoet øverst i midten af skærmen, så kommer der en slags about menu frem hvor du kan se versionsnummeret.


/Martin

Comeback
Comeback Feb 26 '16
nyeste er nu 2.12.126 :)
MS
MS Feb 26 '16
Jeg glæder mig til at få denne i næste update....
Twinauto
Twinauto Feb 26 '16
Er jeg "bagefter", når jeg har 2.10.71?
T3S7A
T3S7A Feb 26 '16
Alle de "små" update der kommer, der er der ingen grund til at glæde sig for meget. Typisk er der kun så små ændringer, at man ikke opdager det. 
Klaus_
Klaus_ Feb 26 '16
@Twinauto, den er nyere end min, jeg er på 2.9.152 så vidt jeg husker. Men det kan jo være du har en anden bil end jeg har, og din version måske kun indeholder noget specifikt til din udstyrsmodel.


Jeg fik "navigation maps" update i morges, spændende om Silkeborgmotorvejen er kommet med så...?

Twinauto
Twinauto Feb 26 '16
det e en S70RWD med AP fra 10/15
krumling
krumling Feb 27 '16
85D ..har 2.9.154 


Det har nok noget med bilkonfigurationen at gøre..

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »