Så er den også på vej her, hverken bønner, WiF eller andre sjove ting, men en tur ud til en mælkekartonfabrikant, og vupti så kom beskeden om opdatering... Så nu står bilen i en lun opvarmet garage og opdaterer :-)
/Martin
Nu iler jeg hjem fra arbejde, men før jeg sætter bilen til at opdatere sig selv har jeg brug for at vide hvor lang tid opdateringen ca. tager, da jeg skal bruge bilen inden alt for længe i aften. Så nogle ca. bud på hvor lang tid jeg skal afsætte til at bilen gennemfører opdateringen?
Min brugte ca. 60 minutter via WiFi. Ærgeligt at summon funktionen ikke er frigivet her i Europa, nogle der ved hvorfor det kun er Amerikanerne der får lov til at få funktionen først?
Når bilen skriver den har en update klar - Så er den hentet. Så har det ikke længere noget med Wifi eller 3G at gøre. Så er updaten hentet, men ikke installeret endnu.
Så hvis du har update klar, tager det ca 45min.
Enig i at den ikke skal bruge nettet til inst, men synes min inst tog tættere på 1 1/2 time......
Tog omkring 30 min i vores ikke auto pilot Tesla og omkring 1 time i den med auto pilot.
1h40 har de skrevet ved alle de opdateringer jeg har fået. Min er lige blevet færdig. Det tog 62min.
Jeg startede min update med 27% på batteriet. Den er netop blevet færdig og pludselig er der 29% på batteriet... Hmmm... :-/
Jeg har reset alt... op til? aner ikke hvor mange gange. Har bedt til nord syd, øst og vest, prøvet wifi, 3g, holdt den i sollys, og skygge, varmet den med føntørrer, og kælet for læderstuen, men ak, ingen update endnu... :-)