Loading...
dk

Nye Supercharger placeringer | Tesla Forum

cth
cth Mar 22

Yes..og Tesla har nå åbnet alle ladere op for alle elbiler. Så vi har ikke fred nogen steder mere :-)

Låst artikel:

https://jyllands-posten.dk/biler/ECE16960310/nu-aabner-tesla-alle-sine-superchargers-for-alle-bilmaerker/

Forummets indlæg er redigeret af cth Mar 22
Johannelund
Johannelund Mar 27
Ja heldigvis er alle Tesla laderstander åbnet for alle, det giver jo ikke mening at åbne en SUC der ikke er velbesøgt,
Til dem er er imod de nye Tesla SUC placeringer, de kan bare lade være med at benytte dem.
KimT
KimT Mar 27

Der er stadig 1 undtagelse - Århus er stadig kun åben for Teslaejere.  Underligt de ikke har fået åbnet en anden i Århus. Den har da været på deres kort som kommende

jramskov
jramskov Mar 27
Citat fra Johannelund
Til dem er er imod de nye Tesla SUC placeringer, de kan bare lade være med at benytte dem.

Tror ikke der er nogen der er imod nye SuC'ere, men det kan diskutteres hvor det er mest relevant at opføre nye.

@KimT: Den ved Tesla i Aarhus er heller ikke på kortet og desuden også ret sløv.

cth
cth Apr 1
Citat fra Johannelund Ja heldigvis er alle Tesla laderstander åbnet for alle, det giver jo ikke mening at åbne en SUC der ikke er velbesøgt,

Hvem er da imod? 

MOS
MOS Apr 1

Tror ikke, der er nogen, der er direkte imod. Men der vil altid være nogle, der har en mening om, at en bestemt SuC kunne være placeret bedre ift. deres egne personlige behov.

Pallis
Pallis Apr 16
Rødovre udvider med 12 SuC. Ser ud til at de kommer i forlængelse af de 12 nuværende.

Arpe
Arpe May 6

Lyngby udvidelse snart klar, billede fundet på FB.

P85DK
P85DK May 7

Stadig lidt vej endnu, men godt at de fik den påbegyndt før Elon lukkede hele teamet

Arpe
Arpe May 10
Billund supercharger skulle være åbnet. Stadig ikke synlig i APP.
Trannel
Trannel May 10
En montør fortalte mig at der ville gå mindst 14 dage endnu før de nye (V4 - Max 350 kWh) ladestationer i Lyngby Storcenter er klar til brug.
Der vil også blive monteret Visa-Dankort terminaler.

Arpe
Arpe Jul 12

Så sker der noget i Vejle syd, 24 superchargere står næsten klar. De var ved at lave noget kabelarbejde på stedet men ellers så alt klart ud. Lad os håbe de får tilsat strøm inden sommeren er øvre.

KimT
KimT Jul 12

Håber da godt nok også det betyder at de kan få lidt mere power på de 6 Clever stander der står. De er begrænset til 150kW til deling pr. par pga. manglende strøm

lindolrik
lindolrik Jul 16

Rygte: Placering i Hillerød!
Jeg har set et matrikelkort der viser en ny placering med 16 standere nær Bauhaus i Hillerød..

Forummets indlæg er redigeret af lindolrik Jul 16
Arpe
Arpe Jul 22

Spændende, det er også en god lokation! 

Trannel
Trannel Jul 29
Nyhed:

Tesla Pop Up butik i Søborg på Vandtårnsvej 81 skråt overfor Novo Nordisk A/S.

Jeg går ud fra, at det drejer sig om udleveringssted men kunne også være værksted og reservedele.
Bygningen har vist tidligere huset Daugaard Biler (Toyota, Mazda etc).
Er der nogen der har relevante oplysninger om stedet.

cth
cth Jul 31

Så er der også kommet 32 x Clever ladere i Lyngby storcenter.

Så halvdel af øverste p kælder er snart rent EL land.

Lige i overkanten hvis du spørger mig.

jramskov
jramskov Aug 1

Det undrer mig at de ikke sætter en større række f.eks. 50kW ladere op ved storcentre og andre steder hvor folk opholder sig i lidt længere tid.

Sider: «« « ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »