Har I fået stemt på nye superchargers?
Stem stem stem på Nyborg. Yes for dælan, Den er godt nok savnet.
Den vil ligge freakin perfekt i forhold til kørsel til København. Lige før broen, hvor der ofte er for meget vind til man kan nå Slagelse og Odense gider man ikke, da der er for lang kørertid til og fra. Når man kører fra Kbh er det også for tidligt at lade i Slagelse, og der kan være liiiige langt nok til Middelfart.
Update Odense SuC:
I dag var 12 nye standere sat op, den ene uden cover. Der arbejdes vist stadig på dem. Der er kommet asfalt rundt om standerne. Og så er 3 nye skabe på plads og ser færdige ud.
Jeg fik desværre ikke lige taget nogen billeder. Men I ved nok, hvordan sådan noget plejer at se ud :)
Det lyder til at være helt nede på torvet.
Men så for et par måneder siden, at der var gang i en større ladeplads ved rundkørsel hvor man drejer af til Fårup sommerland eller fortsættet til Hune.
Billede fra Blokhus: https://tff-forum.de/t/supercharger-in-europa-baufortschritt/100888/1110?u=anpfiff
var lige forbi lyngby for første gang, og der var run på.
ca. 3 biler i kø hele tiden. det har jeg ikke oplevet før.
P kælderen er også en labyrint at finde rundt i, med næsten usynlige skilte.
lysegrå tekst på hvid baggrund.
Ud fra billedet fra Blokhus (på tff-forum) er det parkeringspladsen overfor Futten/Strandingskroen mfl. midt imellem torvet og feriecentret.... Ladernes placering med rødt...
ja Lyngby laderene er MEGET pressede, jeg bor på østerbro og arbejder i lyngby, og der er næsten ikke til at få en plads
Ja P-kældre er generelt lidt kringlede og Lyngby hører til i øvre del af kringleri.
Nu bor jeg i Lyngby og bruger ikke Teslas ladere.
Men det undrer mig der ikke skiltes, elelr at Teslas navi ikke kan uddybe lidt hvor man skal hen i kælderen.
Ud fra billedet fra Blokhus (på tff-forum) er det parkeringspladsen overfor Futten/Strandingskroen mfl. midt imellem torvet og feriecentret.... Ladernes placering med rødt...
Bliver fantastisk. I mange år har en tur i sommerlandet været håbløst, når alle sloges om de to clever-ladere der var tilgængeligt i hele Blokhus.
Nu kommer Tesla og Spirii har også overtaget dem ved DanLand og udvidet markant.
Den opgraderede Haverslev SuC er nu åbnet. Der skrives også på Fjæsen at Randers syd opgraderes til 40 standere.