jpx: Der er en SuC med 4 ladere (mener jeg) på vej ved Nykøbing Mors. Tror desværre den erstatter den i Thisted.
jpx: Der er en SuC med 4 ladere (mener jeg) på vej ved Nykøbing Mors. Tror desværre den erstatter den i Thisted.
Nu er der også kommet en ved Haderslev.
Thisted er blevet erstattet af Nykøbing Mors det er ganske sikkert. Der var en nyhedsartikel i sommers fra det nordjyske.
Ja vi venter spændt på Tesla spor i både Lyngby og Tåstrup, som skulle være klar allerede i år ;-)
Jeg mener at huske at Hørsholm stod som Q4-'21 langt ind i '22 :-) For slet ikke at nævne Korskro der på kortet i 2014 og nu i '22 er havnet i indre by Esbjerg. Så ud fra det, så kan Lyngby ende i Utterslev Mose
Tænker at Aarhus Central ender i Ebeltoft :D
Ja, hvorfor ikke? Det er ca. samme afstand som Aarhus Lufthavn ligger fra centrum...
Et af de mere ekstreme eksempler er Aalborg Universitet, Niels Bohrs Vej 8, 6700 Esbjerg. Det ligger ca. 273 km fra Aalborg centrum. Så med samme logik/præcision kunne Aarhus Central SuC sagtens komme til at ligge i Neumünster :D
Hvis man skal gå ud fra kortet, mon så ikke Aarhus Central kommer til at ligge på Silvans p-plads? (Jeg ved ikke om det er Silvan der ejer det, men det er indkørslen til Silvan :)
Jeg troede at Aalborg universitet lå på A. C. Meyers Vænge 15, 2450 København? Altså +400 km fra Aalborg
Hvis man skal gå ud fra kortet, mon så ikke Aarhus Central kommer til at ligge på Silvans p-plads? (Jeg ved ikke om det er Silvan der ejer det, men det er indkørslen til Silvan :)
Det ville overraske mig - der er bare generelt ikke meget plads der og så ved en Silvan? Eneste fødevarebutik i nærheden er vist en Netto.
Så er der også gang i Kliplev!
https://forum.supercharge.info/t/supercharger-kliplev-denmark/2303
Man kan undre sig over deres prioritering. Få da gang i dem i vestdanmark/Nordsjælland i stedet for at bygge Randers/Tinglev
Man kan undre sig over deres prioritering. Få da gang i dem i vestdanmark/Nordsjælland i stedet for at bygge Randers/Tinglev
Mere end noget andet tror jeg det er det muliges kunst, så det handler mindre om prioritering og mere om hvor de kan bygge hvornår.
Men er Kiplev ikke kun 15 km fra 20 stk SuC i Røde Kro og 50 km fra 24 stk i Busdorf? - Sagde den rare dame fra Tesla ikke at der skal være 200 km i mellem to SuC og derfor kommer der ikke mere i Vestjylland? Jeg er forvirret ...
Den med de 200km ved jeg ikke hvor den rare dame har fundet, for det har da ikke været korrekt nærmest siden de startede med at udrulle SuC'ere i DK.
Tænker nærmere standarden er 50-100 km mellem.
Hjørring- Haverslev vel ikke meget over 80 km
Haveslev- Randers vel ikke meget over 50 km
Randers- Hedensted nok omkring 80 km
Hedensted- Fredericia/middelfart/ rødekro ...... 30/35/80 km
Da Ikast SUC blev åbnet var der meget snak om hvor dårligt den lå placeret og nogle mente at den aldrig vil blive brugt. Måske fordi der nu er åbnet for andre mærker valgte Tesla at opgradere den fra 12 til 16 stalls og der er en fornuftig belægning
https://teslalogger.de/suc-stat.php?suc=292&start=2022-09-01&end=2022-12-03