Loading...
dk

Så stod skærmen af! | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Jan 29 '22

Prøv og tag fat I Autoskadestuen, jeg mener stadig de har nogle kort liggende, ellers send mig en PM, så finder vi ud af noget.

/Martin

djernaes
djernaes Jan 31 '22

Tak

djernaes
djernaes Jan 31 '22
De siger desværre at de ikke kan hjælpe da de ikke kan få kortene.  
Tak for tippet dog.
Martin
P85DK
P85DK Mar 18 '22
Citat fra P85DK
Citat fra KimT

Min ser efterhånden sådan ud - det bliver værre og værre med varmen.

Præcis sådan min skærm ser ud, varmen har bestemt en indvirkning.

Så går den ikke længere. Jeg har gået med tanken om at købe en brugt skærm til IC, men så er der jo risikoen for at den også bobler med tiden. Min MCU1 virker upåklageligt, så det er også lidt spild i min verden, men IC er nu så slem at den SKAL skiftes. Så MCU2 opgradering er bestilt og så er den selvfølgelig i restordre uden forventet dato ...

cth
cth Mar 18 '22

196 wh km ...må være et billede fra i sommers :-)

KimT
KimT Mar 18 '22
Citat fra cth

196 wh km ...må være et billede fra i sommers :-)

Nu er billedet jo fra min 70D ikke P85DK's ;-)

Tror jeg har et snit på 210wh/km over de sidste 48000km 

Men indlæg #902/Billedet er fra Jun '21

cth
cth Mar 18 '22

ups...nå ja :-)

 

Ligger selv på 210 siden køb dec 20

Forummets indlæg er redigeret af cth Mar 18 '22
PeterE
PeterE May 17 '22
Citat fra P85DK
Citat fra P85DK
Citat fra KimT

Min ser efterhånden sådan ud - det bliver værre og værre med varmen.

Præcis sådan min skærm ser ud, varmen har bestemt en indvirkning.

Så går den ikke længere. Jeg har gået med tanken om at købe en brugt skærm til IC, men så er der jo risikoen for at den også bobler med tiden. Min MCU1 virker upåklageligt, så det er også lidt spild i min verden, men IC er nu så slem at den SKAL skiftes. Så MCU2 opgradering er bestilt og så er den selvfølgelig i restordre uden forventet dato ...

Har du nyt på MCU2 opgraderingen? Min cluster skærm er snart opløst hele vejen ned og genstarter nu dagligt. Var det noget med 12000,- for begge skærme?
P85DK
P85DK May 17 '22

Ja, den blev bestilt i marts og der er stadig ikke kommet nogen forventet levering - det er vist noget med brandfare og pruttelyde, eller vandslanger og chips, eller noget helt tredje.

Jeg har ikke fået den officielle forklaring fra en vis anden bruger herinde endnu - men faktum er at der ingen tid er i kalenderen og Tesla vil kontakte mig når de tror de har en hjemme.

 

TSLA
TSLA May 17 '22

Jeg har fået min opdateret i Hillerød i dag. Skal lige vænne mig til det nye interface, men ellers virker den helt ok og hurtigere.

PeterE
PeterE May 17 '22
Citat fra TSLA

Jeg har fået min opdateret i Hillerød i dag. Skal lige vænne mig til det nye interface, men ellers virker den helt ok og hurtigere.

Spændende, og begge skærme og omkring 12k? Og uden FM-radio? (som jeg kun bruger til trafik meldinger)
TSLA
TSLA May 17 '22

Ja, begge skærme og præcis 12K. Kun Tunein desværre.

P85DK
P85DK May 18 '22

@TSLA - hvor længe har du haft tid til den udskiftning?

TSLA
TSLA May 18 '22

Siden 30. Marts

P85DK
P85DK May 18 '22

hmm - interessant, jeg har haft min bestilling siden d. 15. marts ...

TSLA
TSLA May 18 '22

Har du brugt App'en? Jeg bestilte via app'en og fik en tid samme dag. Da det var 7:45 bad jeg om at få den rettet og fik ny tid kl. 10 med det samme.

P85DK
P85DK May 18 '22

Jeg bookede tid direkte i forbindelse med at den var inde og få skiftet batteriet i Hillerød. De bekræftede på SMS at der var tid 2. maj og den var synlig i app'en og fredag d. 28. april blev den aflyst med beskeden om at delene først ville være på lager om nogle måneder og at jeg ville blive kontaktet. Det sejler jo fuldstændigt for dem.

Forummets indlæg er redigeret af P85DK May 18 '22
TSLA
TSLA May 18 '22

Ja, det er jo absurd.

P85DK
P85DK May 18 '22

Forlagt situationen indtager Tesla Hillerød følgende position

'Årsagen til at en anden bil har fået før din bil er at der er forskel på de forskellige biler og den del ikke ville passe i din bil.'

Da jeg så fortæller at det er nøjagtigt samme model udleveret i samme uge i marts 2015, svarer de ikke, men laver bare en ny tid sidst i juni sammen med beskeden 'at så må vi krydse fingre for at delen er kommet hjem'

Total ansvarsfraskrivelse og intet forsøg på at rode bod på deres egen fejl. Bare en gentagelse af den procedure som fejlede sidst ...

Det er faktisk kundeservice på et meget specielt niveau, der bestemt formår at få kunden til at føle sig behandlet på en måde
 

TSLA
TSLA May 18 '22

Ja, vi har jo total identiske biler, så det er noget vrøvl, løgn og absolut ringe kundeservice. Måske du er i bad-standing efter dit batteri bytte??

Sider: «« « ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »